Hosszú szünet után felébredve téli álmunkból összefoglaljuk nektek, mire is lehet számítani 2014-ben a V8 Supercars frontján. Nem lesz rövid, hisz a tavalyihoz hasonló változások következtek be, bár nem a technika, hanem inkább a személyek terén. Kezdjük is a sort a szezonzáró utáni első hírekkel.
- Michael Caruso, csapattársa James Moffat után hosszabbítani tudott a Nissan Motorsporttal. Mind a ketten a 2013-as évhez hasonlóan a Norton támogatását élvezve fognak versenyezni. A Nissan tehát továbbra is 4 pilótával fog felállni a rajtrácsra.
- A nagy öreg Russell Ingall 2013-ban erős dilemmába helyezte saját magát és rajongóit. Először bejelentette, hogy visszavonul a teljes szezonbeli V8 Supercars versenyzéstől. Ehhez képest az utolsó futam előtt, és azután is egyre inkább cáfolta ezeket a híreket. Úgy érzi van még benne, pedig 1 híján 50 éves! A szezon vége felé lévő jó eredményeit összegezve, úgy látta, hogy van esélye bekerülni egy V8-as brigádhoz, ha már a Walkinshaw Racinget el is kell hagynia. A lehetőséget a Luca Dumbrell Motorsportban látta meg, de határozott elvárásai vannak, nem akar a hátsó traktusban elbohóckodni. Azóta is kérdés, hogy a V8-on belül milyen állást talál, versenyzői, vagy TV riporteri.
- Haladjunk tovább, most egy kicsit a Red Bull Racing háza táján. Warren Luff lesz a téma, aki Craig Lowndes csapattársa volt az endurance futamokon. Sydney után azonban bejelentette, nem lesz többet a Red Bull csapat versenyzője, ugyanis nem tartanák rá igényt. Helyére még nem tudni ki érkezik, de Luff elmondta, azért ez a döntés született, mert a Red Bullnak vérfrissítésre van szüksége. Luff hozzátette, ettől még nem akasztja szögre a sisakot, továbbra is versenyezni fog, hisz lesz egy teljes éve az ausztrál Porsche Carrera Kupában, illetve rajthoz áll a 12 órás Bathurst-i futamon.
- Térjünk át egy kicsit a Ford vizeire. Steve Owen, ki jelenleg ülés nélkül tengődik a V8 Supercars tája körül, bepróbálkozott a Schwerkolt Jeld-Wen Fordjánál. Célja, hogy kiszorítsa Alex Davison-t, ki tavaly eme autót vezette. Owennek tavaly annyit sikerült elérnie, hogy az FPR színeiben Will Davison mellé beülhetett az endurance futamokra. Egyelőre nincs további információ arról, hogy hova tudna esetleg szerződni. Az biztos, hogyha nem a csúcs kategóriában kap lehetőséget, akkor a Dunlop szériában Chaz Mostert helyét fogja elfoglalni.
- Az utolsó hír eme blokkban nem nem szólhat másról, mint a Volvoról. A svéd gyártó 2014-ben az ötödik márka lesz már a sorozatban, a tavalyi nagy reform óta. Az első képek már december elején megérkeztek az S60-as típusról. Azóta ezerrel tesztelnek, és javítgatnak a verdán, valamint keresik a szponzorokat, hogy a pilótapáros kérdéséről ne is beszéljek, de mindezeket a következő posztok egyikében olvashatjátok majd.