Ez az egyik lehetséges váltás a General Motorsnál a V8 Supercarsban 2017-től.
2017-ben új szabályok lépnek életbe a V8 Supercarsban. Erről sajnos nem írtunk korábban részletesen, de pótoljuk, ígérem. Amit tudni érdemes röviden. Az új szabályoknak köszönhetően az autókba négy, hat, illetve nyolc hengeres motorokat is beépíthetnek, ráadásul a négy és hat hengeresek turbókkal rendelkezhetnek, de még vitatkoznak azon, hogyan lehetne kb. egy szintre hozni a motorerőket.
A GM már tervezget, és ötletnek a Cadillac V6 ikerturbós motorját hozták fel, ami jelenleg az FIA GT3-ban muzsikál egy CTS-V.R Cadillacben. A Holden amúgy (mivel máshogy nem tudna) import autóval fog rajthoz állni (már ha minden jól alakul). Ezt egy Opel Insigniával képzelték el, mivel az utcai változata a piacon négy és hat hengeres verzióban fog megjelenni Ausztráliában, de nem Opel márkanév alatt, hanem továbbra is Holden néven. Tehát van egy Opel Insigniánk egy Cadillac ikerturbós V6-al. Nem rossz. A motor amúgy mint említve lett egy ikerturbós, 3.6 literes, V6, amely 600 lóerőre képes 7,400-on pörgetve versenykörülmények között.
Ahogy említettem, ezek nincsenek még eldöntve, sok a kérdőjel még a szabályok lefixálásban is, ezért a gyártók még türelmesen várnak, és egyelőre a fikciókat említik.
Angol tudóknak, egy kicsit a konkrét GT3-as 2016-os Cadillacról.