Menü

Általános 

 

►  Hírek

►  V8 Supercars ismertető

►  Technikai adatok

►  COTF projekt

►  TV közvetítés

►  Impresszum

 

 2015-ös szezon

 

►  Versenynaptár

►  Versenyzők

►  Teljes futamok

►  Összefoglalók

 

2014-es szezon

 

►  Versenynaptár

►  Összefoglalók

►  A bajnokság végeredménye

 

2013-as szezon

 

►  Versenyzők

►  Összefoglalók

►  A bajnokság végeredménye

Kövess minket Facebookon

Partnereink

GP2-VSRLogo.png

 

 

inhu_logo.png

Címkék

12hr (1) 2013 (5) 2014 (19) 2015 (6) 2017 (5) Adelaide (1) adelaide (11) adrian burgess (1) aláírt (1) armor all (2) audi (1) bajnokság (1) baleset (3) bathurst (10) bathurst12hr (1) bathurst 1000 (3) bathust (1) bevezető (1) bjr (2) BOC (1) brad jones racing (2) büntetés (1) cadillac (1) chaz mostert (2) courtney (2) craig lowndes (1) Craig Lowndes (2) crash (3) csapatváltás (1) csata (1) David Wall (1) DJR (1) djr (2) dunlop (1) dunlop series (2) Eastern Creek (1) eastern creek (1) endurance (2) erebus (3) erebus motorsport (2) ezt is (1) F1 (1) fabian coulthard (2) ford (2) ford performance racing (1) formula (1) Formula-1 (1) fpr (7) fredrik lestrup (1) frosty (9) futam (3) gisbergen (1) gold coast (2) gold coast 600 (1) grm (2) GRM (1) gt3 (1) győzelem (1) Holden (1) holden (1) holden racing team (3) hrt (2) HRT (1) hsv (1) ingall (2) insignia (1) ipswich (1) jack daniels (1) james courtney (2) jamie (1) jamie sharp (1) Jamie Whincup (1) jamie whincup (1) jason bright (1) jeld-wen (1) kelly (1) költözés (1) kvalifikáció (3) ldm (1) lmd (1) lowndes (5) lucas dumbrell motorsport (1) maranello (1) marcos ambrose (1) mark dutton (1) mark winterbottom (1) maro engel (2) matt chahda (1) Melbourne (1) mercedes (3) motor (1) nandi kiss (1) nismo (1) nissan (1) nyolchenger (1) onboard (1) opel (1) összefoglaló (2) összegyűjtöttük (1) penske (1) Perkins (1) perth (1) phillip island (3) pilóták (1) polestar (1) polestar racing (3) practice (2) queensland (1) race (1) race1 (1) rajt. (1) rajtlista (1) rbr (1) red bull (4) red bull racing (2) reynolds (1) rick kelly (1) robert dahlgren (1) roland dane (1) russell ingall (2) ryan walkinshaw (1) sandown 500 (1) scott mclaughlin (2) Scott Pye (1) scott pye (2) seat (1) Shane Van Gisbergen (1) shane van gisbergen (2) spíler (1) spíler tv (1) sp tools (1) stcc (1) Steven Richards (1) stream (1) supercars (3) SuperSprint (1) SuperStreet (1) surfers (2) surfers paradise (1) svéd túraautó (1) sydney (2) sydney motorsport park (1) szabályok (1) szabály változás (1) szerződés (1) szezonnyitó (1) tavasz (1) taz doughlas (1) team penske (1) teljes futam (1) tény (1) teszt (2) the bottleO ford (1) timslade (1) tim slade (2) tíz (1) tíz tény (1) toll (2) Tony DAlberto (1) top ten shootout (1) tv (1) ütközés (1) v6 (1) v6 turbo (1) v8supercars (5) v8 supercars (23) v8 utes (1) változás (1) végre (1) verseny (1) versenynaptár (1) video (2) visszatérés (1) visszavonulás (1) volvo (7) vsr (1) walkinshaw racing (3) whincup (3) will davison (2) Will Davison (2) wilson security racing (1) winterbottom (1) xbox one racing (1) Címkefelhő

Kövesd a szerkesztőket



Statisztika

Red Bull dominancia mind két szombati futamon, s a Volvo első dobogója

Baski Dávid 2014.03.01. 15:40

Elképesztő futamokat láthattunk a mai napon, főleg a második versenyen. Fantasztikus volt a hangulat, a show, ilyen téren a szokásost láthattuk. A kint lévő nézők üvöltöttek, a versenyzők pedig apait anyait beleadtak.

1939942_10152038639109506_416611169_n.jpg

Az első futamon sima start után egy sima versenyt futottak a srácok, nem voltak nagy kockáztatások, túl sok előzést sem láthattunk, nagy kakaskodásokat is kerülték, tehát ahogy várható volt, spóroltak a második futamra. Chaz Mostert volt egyedül aki a 4. kanyarban nem nagy tempóval a falnak ütközött.  

A két Red Bullos rögtön az élre tört Whincup - Lowndes sorrendben, s a futam végéig megtartották a pozíciójukat ebben a sorrendben. Mögöttük a mindig tüzes Shane van Gisbergen ért fel a dobogó legalsó fokára. A Volvo nagyon ígéretesnek bizonyult az első futamon, az előkelő 7. helyet sikerült megkaparintani Scott McLaughlin révén. A tavaly csatlakozott gyártók közül még mindig a Nissan a jobb, sőt, az előző évhez képest előreléptek, mely ezen a futamon is már megmutatkozott. Rick Kelly személyében a 6. helyig sikerült felküzdeniük magukat. A Mercedes még mindig a középmezőnyben van leginkább, de náluk is látszódott a fejlődés. A Holdenek és Fordok (leginkább a gyári alakulatok) nem muzsikálnak már úgy mint régen (jó...egy futamnap alatt nem szabad ítélkezni, de azért sajnos érződik, hogy van min javítani). Hozzák a szokásos szereplők a TOP10-es eredményt, de már a TOP 5-ből egyre inkább kiszorulnak.

Poz.
Csapat
Pilóta
Márka
Kör
Idő
1
Red Bull Racing Australia
Jamie Whincup
Holden
39
53:57.5158
2
Red Bull Racing Australia
Craig Lowndes
Holden
39
54:00.2930
3
Tekno VIP Petfoods
Shane Van Gisbergen
Holden
39
54:05.3584
4
Ford Pepsi Max Crew
Mark Winterbottom
Ford
39
54:11.4219
5
Lockwood Racing
Fabian Coulthard
Holden
39
54:16.7525
6
Jack Daniel’s Racing
Rick Kelly
Nissan
39
54:21.5366
7
Valvoline Racing GRM
Scott McLaughlin
Volvo
39
54:21.9777
8
Team BOC
Jason Bright
Holden
39
54:22.2645
9
Holden Racing Team
James Courtney
Holden
39
54:28.6882
10
Wilson Security Racing
Scott Pye
Ford
39
54:30.3200
11
Holden Racing Team
Garth Tander
Holden
39
54:30.9458
12
RMA Racing
Russell Ingall
Holden
39
54:33.5104
13
Erebus Motorsport V8
Will Davison
Mercedes
39
54:33.9643
14
Wilson Security Racing
David Wall
Ford
39
54:37.2445
15
Supercheap Auto Racing
Tim Slade
Holden
39
54:38.0140
16
Jack Daniel’s Racing
Todd Kelly
Nissan
39
54:41.2213
17
Erebus Motorsport V8
Lee Holdsworth
Mercedes
39
54:42.2120
18
Norton Hornets
Michael Caruso
Nissan
39
54:56.5980
19
Team JELD-WEN
Jack Perkins
Ford
39
54:56.9029
20
Norton Hornets
James Moffat
Nissan
38
54:07.8420
21
Valvoline Racing GRM
Robert Dahlgren
Volvo
38
54:12.7232
22
Walkinshaw Racing
Nick Percat
Holden
35
55:01.5615
23
Team Advam/GB
Dale Wood
Holden
32
55:11.7337
24
Ford Pepsi Max Crew
Chaz Mostert
Ford
21
48:03.6999
25
The Bottle-O Racing Team
David Reynolds
Ford
12
48:18.5027

 

A második futam jóval mozgalmasabb volt. Első sorból Lowndes és McLaughlin indulhattak.

1653678_10152038640589506_2005773102_n.jpg

A rajt itt is (meglepetésre) sima volt. A kakaskodások is felerősödtek. A legkeményebb figurának Whincup és Gisbergen mutatkozott. Előbbi sikeresen megelőzte McLaughlint és csapattársa mögött haladt a második helyen a kiállásig, ahol azonban a csapata hibázott s így visszacsúszott pár helyet. Utóbbi már ennél is agresszívabb volt. A hosszú egyenes végén lévő visszafordítóban próbálta meg Scott Pye-t megelőzni, de elmérte magát, s kiforgatta a Fordos pilótát. Ezért Shane-t egy áthajtásos büntetéssel "jutalmazták". Később többször újra és újra próbálkozott, s egyszer ismét elmérte magát, amikor Tim Slade-n próbálta magát áthámozni. Slade próbálta elkerülni az ütközést, de ahogy fordította az autót Shane autójának bal hátsójához ért, SvG pedig a bukótérbe forgott. Itt a versenybíróság nem lépett közbe.

Volt egy érdekes eset a pályán. James Courtney próbált előretörne, de benézte a szituációt, két autó közé szorult, s autójának bal oldali ajtaja egészen elképesztő módon, visszafele kinyílt, melyet a menetszél jól megtépázott (a pitben meg a maradékot a szerelői letépték, így a maradék távot bal ajtó nélkül vezette le Courney), ezért az ott maradt törmelékek miatt behozták a biztonsági autót.

1898248_10152038640639506_2043842338_n.jpg

Ez jó alaposan összerázta a mezőnyt. Az újraindításnál sem voltak különösebb problémák, viszont már kijelenthető, hogy az év egyik legnagyobb csatáját hozta el nekünk. Scott McLaughlin összeszorított fogakkal küzdött a második helyért, amire Jamie Whincupnak fájt a leginkább a foga. Az utolsó körben, mindent beleadva Whincup a 8-as kanyar utáni hajtűben kívülről bebújt McLaughlin mellé, és ami elképesztő, hogy meg is fogta a pozíciót, a következő kanyarkombinációban már Whincup volt nyerő helyzetben, Scott centikre volt a falaktól, de az utolsó kanyarban Whincup hibázott ezt kihasználva pedig a célegyenesben McLaughlin futott be másodikként.

1618477_10152038638264506_1339130385_n.jpg

Holnap jön a hosszú 3. futam, élőben, magyar idő szerint 5:45-kor kezdődik.

Íme az utolsó kör: 

 Második futam összefoglalója:

Poz.
Csapat
Pilóta
Márka
Kör
Idő
1
Red Bull Racing Australia
Craig Lowndes
Holden
39
56:12.9270
2
Valvoline Racing GRM
Scott McLaughlin
Volvo
39
56:17.6597
3
Red Bull Racing Australia
Jamie Whincup
Holden
39
56:18.4779
4
Ford Pepsi Max Crew
Mark Winterbottom
Ford
39
56:27.7221
5
Lockwood Racing
Fabian Coulthard
Holden
39
56:27.9472
6
Ford Pepsi Max Crew
Chaz Mostert
Ford
39
56:28.2508
7
Holden Racing Team
Garth Tander
Holden
39
56:28.5985
8
Norton Hornets
Michael Caruso
Nissan
39
56:37.4829
9
Jack Daniel’s Racing
Todd Kelly
Nissan
39
56:38.2005
10
Erebus Motorsport V8
Will Davison
Mercedes
39
56:38.4460
11
Jack Daniel’s Racing
Rick Kelly
Nissan
39
56:39.3095
12
Norton Hornets
James Moffat
Nissan
39
56:41.2775
13
RMA Racing
Russell Ingall
Holden
39
56:41.6359
14
Supercheap Auto Racing
Tim Slade
Holden
39
56:42.5538
15
Walkinshaw Racing
Nick Percat
Holden
39
56:47.6000
16
Tekno VIP Petfoods
Shane Van Gisbergen
Holden
39
56:47.9469
17
Erebus Motorsport V8
Lee Holdsworth
Mercedes
39
56:48.7076
18
Holden Racing Team
James Courtney
Holden
39
56:50.4807
19
The Bottle-O Racing Team
David Reynolds
Ford
39
56:50.9894
20
Wilson Security Racing
Scott Pye
Ford
39
56:52.8021
21
Team BOC
Jason Bright
Holden
39
56:58.7978
22
Team JELD-WEN
Jack Perkins
Ford
39
56:59.8576
23
Valvoline Racing
Robert Dahlgren
Volvo
39
57:01.7143
24
Team Advam/GB
Dale Wood
Holden
39
57:32.1651
25
Wilson Security Racing
 David Wall
Ford
37
53:59.9732

Címkék: verseny 2014 futam adelaide race1 race2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://v8supercars.blog.hu/api/trackback/id/tr975838286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.