A sorozatunk utolsó részében leginkább személyi változásokról olvashattok.
- Rögtön az első ilyen az, hogy Will Davison az Erebusnál folytatja pályafutását. Az idén csak két autóval induló félgyári támogatású Mercedes brigád egyik lépése ez, hogy ki tudjanak mászni abból a kelepcéből, amibe saját magukat lökték.
A 2013-as év második felében már sokan sejtették, hogy Will az Erebushoz fog igazolni, főleg miután az FPR bejelentette, Will helyét Chaz Mostert kapja meg 2014-ben. Betty Klimenko (csapatfőnök) röviden annyit írt Facebook oldalán, hogy „nem is lehetne már boldogabb”. Hozzátette: „Ő egy imádni való fiú, aki látja az egész képet”. Will a negyedik csapatnál lesz pályafutása során teljes állású versenyző, csapattársa a tavaly már az Erebusnál versenyző Lee Holdsworth lesz.
- Volvo tájékra tévedünk, de nem az autóról lesz szó. Alex Prémat megerősítette, hogy idén nem fog a Garry Rogers Motorsports-nál versenyezni.
A francia, aki az utóbbi 2 évet a GRM-nél töltötte, értesítette csapatát a távozásáról, hogy új lehetőségek után kutatva, folytassa versenyzői pályafutását. A GRM a Volvo Polestar Racingel közösen folytatja tovább működését, megtartva a fiatal és egyben nagyon tehetséges Scott McLaughlin-t, viszont az még nem került bejelentésre, hogy ki fogja terelgetni a második S60-ast. A korábbi DTM versenyző tavaly a 19.-ként végzett a 2013-as V8 Supercars bajnokságban, szerződése szerint 2014 végéig kellett volna a csapatnál maradnia.
Kitartóan hitt abban, hogy így is marad, de a Polestar közbeszólt, hisz a hosszú évek óta náluk versenyző svéd Robert Dahlgrent hozzák a forró ausztrál kontinensre Scott McLaughlin mellé. A 34 éves pilóta 10 éve versenyzik a Polestar színeiben, leginkább az STCC-ben. Ez idő alatt egyszer lett STCC bajnok (2010), ötször nyert a Volvoval konstruktőri címet, 96 futamhétvégén 35 pole pozíciót szerzett, 17 futamot nyert meg és összesen 39 alkalommal állhatott a pódiumon.
„Egy álom vált valóra azzal, hogy a V8 Supercarsban versenyezhetek, nincs még egy ehhez fogható bajnokság a világon”, mondta Dahlgren. Matt Braid, a Volvo Car Australia igazgatója megjegyezte, „Robert kívül belül ismeri már az S60-ast, nagy tapasztalattal rendelkezik így nagyon örülünk annak, hogy nálunk folytatja karrierjét”. Közben Garry Rogers bejelentette, hogy ismételten a Valvoline motorolaj cég fogja őket támogatni. A csapat első szezonjában (1996) is az óriásvállalat támogatta őket, az elmúlt 4 évben pedig a Fujitsu volt a főszponzora a brigádnak, mígnem tavaly bejelentették távozásukat. A csapatot tehát háromféleképpen is említeni fogják a szezon során: Valvoline Racing, GRM, Volvo Polestar Racing.
- Személyi változások a Red Bull Racingnél! Na nem kell megijedni, nem Jamie Whincup, vagy Craig Lowndes fog búcsúzni a csapattól. Whincup új mérnököt kap, miután eddigi munkatársa új szerepet fog betölteni a csapatnál 2014-től.
Adrian Burgess helyett ugyanis Mark Dutton lesz az új csapatfőnök, Roland Dane pedig marad az igazgatói székben. Már tavaly augusztusban ki lett rúgva Burgess, helyét Dane vette át, de nem akart abban a pozícióban maradni, csak ideiglenesen vette át a stafétabotot. Dutton helyét pedig David Cauchi veszi át, aki tavaly Dean Fiore mérnöke volt a Lucas Dumbrell Motorsportnál.
- És hosszú hetek után végre vége a találgatásoknak. Russell Ingall tovább folytatja a versenyzést, ráadásul teljes állásúként. A 49 éves, ismétlem...49 éves! Veterán a Lucas Dumbrell Motorsport színeiben folytatja aktív versenyzői pályafutását. Főszponzora a „Phil Munday's Repair Management Australia” lesz, mindemellett a Holden és a GB Galvanizing is támogatni fogja a szezon során. Az LDM egy autós csapat lesz idén, s egy, a Triple Eight által épített Holdennel vágnak neki a szezonnak. „Sokan kérdezték tőlem, miért akarok egy kis csapathoz szerződni, a válaszom az volt, hogy megvan benne a kihívás. Igyekszem segíteni a csapatot, hogy fejlődni tudjanak, és azért, hogy a rajtrácson láthassuk őket a jövőben is.”
Ingall a 19. szezonját fogja futni. Legnagyobb gondja azon forrásokkal volt, kik visszavonulónak állították be őt, mikor szó nem volt ilyesmiről. „Mindig is azt mondtam, hogy ha lesz lehetőségem egy teljes szezonú ülésre, akkor mindenképpen megpróbálom befoglalni. Sosem gondoltam meg magam, nem úgy fogok erre a szezonra tekinteni, mintha én „visszajönnék” a bajnokságba. Sosem hagytam el ezt a sportot, és sosem volt szándékomban elhagyni. Volt pár jobb költségvetésű csapattól felkérés arra, hogy csatlakozzak hozzájuk másodpilótaként az endurance futamokon, de mindig is teljes állású versenyző szerettem volna lenni, s annak is maradni. Ez elsődleges volt.”